Even een terugkoppeling van het G-challenge toernooi. Wat hebben ze het goed gedaan, 2e plaats!! Helaas net in de finale uitgeschakeld met 2-0. Dit voor een samengesteld team wat vrijwel nooit in die opstelling getraind heeft. Wie uiteindelijk mee deden: Marcel, Giovanni, Patrick, Laurens, Nico de Bie, Jesse(vriend van Nico), Jeffrey(vanuit het team van Reinaerde bij ons aangesloten).

De ochtend was nog even rommelig ivm personen die niet op kwamen dagen. Gelukkig is dit allemaal opgelost en hebben de de eerste 5 wedstrijden fantastisch gespeeld. 5-0 gewonnen, 2-0 gewonnen, zelfs een keer 7-1 gewonnen. Helaas heeft  1 scheidsrechter de punten telling verkeerd door gegeven waardoor de 2 mannen die de punten bijhielden dachten dat de 7-1 voor de tegenpartij was. Hierdoor werden de deelnemers erg boos en zaten ze er flink doorheen. Uiteindelijk moesten zij  nog een exra wedstrijd spelen voordat zij de finale mochten spelen. Dit hebben zij behaald alleen in de finale waren zij zo gesloopt dat zij helaas net niet gewonnen hebben. Maar zij mogen ontzettend trots zijn op elkaar en wij op hun!! Mandy en ik hebben gesproken met een journalist, zie hieronder een artikel uit het AD.